Genieten in Stijl
Hoe meer aandacht je aan iets besteed, hoe meer je ervan kan genieten. Vanuit mijn vak weet ik bijvoorbeeld dat de cocktailbar een plek is waar bij uitstek aandacht wordt besteed aan je drankje en dat je hier enorm van kan genieten. De cocktail staat ook symbool voor een met zorg bereid produkt, waar voor de maker ervan jaren van training en studie vooraf ging. Waarbij de maker ervan zich avonden lang als de goede gastheer manifesteert in een plek waar mensen van ‘all walks of life’ samenkomen. En een drankje waarbij de gast ervan heeft nagedacht welke combinatie van dranken op dat moment het meest aansprekend zijn. Met merken die bekend zijn van een reclame, een aanbeveling van een vriend of misschien wel van de bartender. Een plek die is ontworpen om de gasten te laten genieten, in glazen die heerlijk drinken en in stoelen waar je uren ontspannen kan genieten. Dat is “Genieten in Stijl”.

Maar Genieten in Stijl heeft uiteindelijk betrekking op alle aspecten van het leven. Geen wegwerp-consumptie artikelen, maar items waar iemand met zorg mee bezig is geweest. Geen fastfood maar hand-crafted. En niet omdat het toevallig ‘in’ is, maar omdat dit simpelweg items of diensten zijn waar je als persoon meer kunt genieten van het leven.

Advertenties
Op deze site kom je geen advertenties, banners en pop-up reclames tegen. De onderwerpen zijn door het team van Mister Cocktail zelf gekozen en staan allemaal in het teken van “Genieten in Stijl”. We schrijven onze teksten zelf, bezoeken bars, restaurants, hotels en evenementen zoveel mogelijk en maken overal eigen foto’s. Onze artikelen vullen we aan met goedgekeurd persbeeld, dus nooit beld zonder bronvermelding. Om de tijd die het kost om dit alles te maken enigszins te compenseren, staan er soms vergoedingen van gepubliceerde merken tegenover. Anders hadden we namelijk wèl tussen elke alinea een banner moeten plaatsen of bij elke nieuwe pagina een pop-up reclame tevoorschijn moeten laten komen. De vergoedingen van de merken beïnvloeden echter onze mening niet, omdat we staan achter elk produkt, elke dienst of artiest waar we over schrijven. Omdat deze allemaal kwaliteit centraal hebben staan en waarbij we met recht kunnen concluderen dat we daarmee, daarin, daarvan of daarbij geheel in stijl kunnen genieten.